Aποφοίτηση της 12ης σειράς DigiMa και της 2ης σειράς Omnichannel & Customer Experience

06/02/2020Aποφοίτηση της 12ης σειράς DigiMa και της 2ης σειράς Omnichannel & Customer Experience

Την Παρασκευή 24 Ιανουαρίου, στα πλαίσια μίας πολύ όμορφης εκδήλωσης που πραγματοποιήθηκε στους χώρους του ΚΕ.ΔΙ.ΒΙ.Μ., ολοκληρώθηκε η αποφοίτηση της 12ης σειράς DigiMa και της 2ης σειράς Omnichannel & Customer Experience.

Πρόκειται για δύο προγράμματα αιχμής στο digital και omnichannel marketing του Κέντρου Επιμόρφωσης και Διά Βίου Μάθησης του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών στη διά ζώσης εκπαίδευση, που είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν και να αποφοιτήσουν πάνω από 45 καταρτιζόμενοι.

Επιπλέον, την 12η σειρά του DigiMa είχαν τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν άτομα από κάθε άκρη της Ελλάδος μέσω της υπηρεσίας live streaming.

H κοινή αποφοίτηση της 2ης σειράς Omni-CX με την 12η σειρά του DigiMa έδωσε την ευκαιρία της πρώτης επαφής, της γνωριμίας και της ανταλλαγής απόψεων των απόφοιτων μας για το digital και omnichannel marketing αλλά και για επαγγελματική διασύνδεση στο μέλλον.

Τους ευχόμαστε ό,τι καλύτερο στην επαγγελματική τους πορεία!